ПОЛИТИКА ПО КАЧЕСТВОТО
Политиката по управление на качеството е част от цялостната визия и политика на „НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ” ЕАД. Политиката по качеството е обявена, разбрана, комуникирана, поддържана на всички нива в организацията и се прилага от всички служители в „НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ” ЕАД. Тя може да бъде променяна и актуализирана при всеки ежегоден преглед от Ръководството.
ПОЛИТИКАТА ПО УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО НА „НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ” ЕАД Е НАСОЧЕНА КЪМ ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНИ И КАЧЕСТВЕНИ УСЛУГИ, СЪОБРАЗНО ПРИЛОЖИМОТО НАЦИОНАЛНО И ЕВРОПЕЙСКО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО, БИЗНЕС КУЛТУРАТА И КОНЮНКТУРАТА НА ПАЗАРА, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА НА КЛИЕНТИТЕ И НОСЕЩИ МАКСИМАЛНА ПОЛЗА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И НЕЙНИТЕ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ СТРАНИ.
Ръководството на организацията официално декларира Политиката по управление на качеството, като неразделна част от целия процес на работа на „НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ” ЕАД. Ръководството лично и с помощта на своите служители се ангажират в постоянното придържане към Политиката по качеството, като заявяват своите основни цели:
- предоставяне на качествени услуги в съответствие с нормативната уредба;
- въвеждане на нови методи и начини на работа, съобразени със съвременните изисквания на клиентите с цел тяхното задоволяване;
- постоянно повишаване на качеството на стопанисваните терени;
- използване на висококачествени материали и техника;
- непрекъснато подобряване и усъвършенстване на процесите и работната среда в организацията- стремеж към открита и благоприятна трудова среда;
- повишаване на полезността при използване на наличната материална, човешка и финансова база;
- намаляване на загубите при използването на материали, техника и ресурси;
- изработване на собствена стратегия за развитие и повишаване на конкурентноспособността на базата на обратна връзка с клиентите, техните похвали и оплаквания;
- развиване и подобряване на познанията, свързани с иновативните технологии;
- постигане и запазване на ангажираност на всички служители в „НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ” ЕАД с Политиката и целите по качеството;
- постоянна мотивация на служителите;
- поддържане и непрекъснато развитие на индивидуалните качества на всеки от служителите, както и лидерските качества на ръководството в лицето на изпълнителния директор и ръководителите на отдели с помощта на допълнителни обучения и квалификация;
- открита и ефективна комуникация- поддържане на добри взаимоотношения с всички заинтересовани страни-клиенти, доставчици, партньори;
- осигуряване и поддържане на ефикасна работна среда;
- непрекъснато подобряване и усъвършенстване на внедрената Система за управление на качеството;
- стремеж към увеличаване на превантивните действия за сметка на коригиращите такива;
Ръководството на организацията декларира, че при своята цялостна дейност в областта на качеството на управление и предлаганите услуги ще се спазва цялата приложима нормативна база, поема ангажимент за осигуряване непрекъснато подобрение, като ще работи в посока на непрекъснатото усъвършенстване на системата.
Политиката е разпространена, комуникирана и разбрана в организацията, достъпна е до заинтересованите страни и обществеността!
„НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ” ЕАД поема ангажимент пред себе си и пред обществото за спазване на настоящата политика по качеството и стремеж към постоянно съобразяване с положените цели.
КАТО ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР НА „НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ” ЕАД, ДЕКЛАРИРАМ ЛИЧНОТО СИ УЧАСТИЕ В РАЗРАБОТВАНЕТО И ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА НАСТОЯЩАТА ПОЛИТИКА ПО КАЧЕСТВОТО.
Дата 26.05.2017г. Антоанета Барес-
Изпълнителен директор