Транспорт и логистика.bg: Метрика с нов център за фулфилмънт услуги
Българската компания Метрика, част от международната група на френския пощенски оператор La Poste, откри нов логистичен център за комплексно складово съхранение и фулфилмънт услуги в областта на електронната търговия.
Центърът се помещава на обща площ от 1900 кв. метра в Индустриална зона София-Божурище. Той е в помещение под наем, а направените инвестиции са в размер на над 100 000 евро. В него се предлага изцяло завършено логистично обслужване за малки и средни предприятия на 3 различни пазара (България, Гърция и Румъния) – нова и голяма складова база за палетажно съхранение и контрол, фулфилмънт услуги за обслужване на онлайн търговски магазини, опаковане и експедиране на пратки, работа с клиенти.
„Новият център позволява съхранение на над 2000 бр. палета, а за клиентите, които използват фулфилмънт услугите ни, капацитетът на обслужваните поръчки се увеличава до над 7000 пратки на ден, каза Милена Рамчева, изпълнителен директор на Метрика. - Като част от международна група с експертиза, дългогодишен опит и подкрепа за растеж, превръщаме складовата база в регионален хъб за обслужване на компании, които продават на 3 пазара в региона – България, Гърция и Румъния.“
През 2020 г. Метрика отчита двойно повече обработени поръчки в България спрямо 2019 г., а 50% от поръчките, обработени през цялата 2020 г., са обслужени само през първо тримесечие на тази година.
В новия център ще бъде предлагана пълна палитра от логистични услуги, които улесняват търговските компании в тяхното стоково съхранение и контрол на дистрибуцията към крайните клиенти.
Изградената от Метрика система на работа за складов мениджмънт и фулфилмънт услуги вече е напълно разгърната в новия център и позволява комплексно обслужване на поръчките в един електронен магазин – приемане (входиране) на дадена поръчка през онлайн канал и складово позициониране, създаване на списък с нейните необходими елементи (т.нар. процес на Packing), събиране на поръчката (т.нар. Picking) и пакетиране по стандартите на съответния магазин, изготвяне на товарителница и придружаващи документи, заявка и предаване към куриерска компания (по избор на клиента). Системата на Метрика включва и допълнителни услуги като оглед и обработка на върнати пратки, сортиране и експедиране на пратки както в България, така и в чужбина.
Материалът можете да прочете тук: