Menu

NCIZ

Изпълнителният директор на „Национална компания индустриални зони“ ЕАД г-жа Антоанета Барес получи награда „Златно сърце“ на специална церемония по връчването на четвъртите годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на сп. Business Lady.

Г-жа Барес получи приза в категорията „Образование, обучение и развитие“ за своя проект за ускорено професионално изграждане на млади специалисти Fast Tracking Success.

Програмата за кариерно развитие се реализира по нейна инициатива в партньорство с водещи университети от цялата страна.

Проектът има за цел да създаде условия за ускорено професионално развитие на младите хора, които излизат от университетите, като предостави възможности за стажове и постоянна заетост в компаниите, опериращи в зоните на националната компания. Програмата осъществява ефективна връзка между инвеститорите в България, някои от най-престижните висши учебни заведения и студенти, завършващи или завършили наскоро образованието си, като дава на младите специалисти възможности за стажове и постоянна заетост във фирмите, опериращи в зоните на НКИЗ.

Наградата „Златно сърце“ на Антоанета Барес бе връчена от Цветан Симеонов, председател на Българската търговско-промишлена палата.

При получаването на отличието изпълнителният директор на компанията благодари за подкрепата на екипа на НКИЗ и Министерството на икономиката, както и на своите партньори, като посочи, че без тях добрите резултати от проекта не биха били възможни. Тя припомни, че инициативата е замислена и в подкрепа на настоящите и нови инвеститори в индустриалните зони на НКИЗ с цел преодоляването на едно от най-сериозните предизвикателства пред инвестиционните проекти – осигуряването на качествени специалисти.

Досега като партньори на „Национална компания индустриални зони“ в инициативата са се включили Софийският университет, Техническият университет, Нов български университет, Университетът за национално и световно стопанство и Лесотехническият университет. Амбициите на г-жа Барес са проектът да има национален обхват.

Предвижда се продължаване на инициативата през 2018 г. със стартиране на партньорства с още университети в цялата страна. Плановете са на следващ етап в програмата да се включат и средни професионални училища.

На церемонията на четвъртото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” присъстваха официални лица, политици, дипломати, представители на бизнеса и различни държавни, неправителствени и частни институции и фондации.

В навечерието на Коледа официално признание получиха общо 22 благотворителни проекта и социални инициативи в 10 различни категории.

Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на сп. Business Lady, благодари на всички „златни сърца“ в залата и отправи апел към българските медии да се фокусират повече върху позитивните новини и добротворчески инициативи.

„Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички „златни сърца“, които ежедневно творят добро”, допълни г-н Димитров.

Сред наградените проекти бяха „Прозорец към родината“ на БНТ,  „Промяната“ на Нова тв, Инициативата за съхраняване на патриотизма и самосъзнанието на българите на Радио Фокус, кампаниите „Credissimo и шампионите на България - Заедно сме първи”,„Ти и Lidl за по-добър живот“, инициативите на Постбанк „Герои в зелено“, на dm България „Веселите зъбки 2017”, на Fibank - „Актьори с добри сърца” и др.

Наградите „Златно сърце” на списание Business Lady целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример, а все повече компании и личности бъдат насърчени да се включат в подобни инициативи.